Snelle respons op verzoeken en proactief advies van Bitdefender-experts.
Naarmate organisaties groeien, worden hun interne netwerken complexer en groeien de gebieden die een beveiligingsoplossing vereisen. Uiteraard moeten uw beveiligingsteam ook steeds meer uitdagingen het hoofd weten te bieden. Bitdefenders Premium Ondersteuningsdiensten bieden een snelle respons op elke nieuwe aanval, en u ontvangt proactief advies van onze experts. Uw organisatie geniet dus van de optimale beveiligingsconfiguratie en van een maximale bescherming voor uw beveiligingssystemen.
Bitdefender voorziet meerdere niveaus aan ondersteuning zodat u het niveau kunt kiezen dat het best past bij de behoeften van uw onderneming. De volgende Bitdefender Premium Ondersteuningsdiensten, voor verschillende soorten ondernemingen en algemene vereisten, zijn beschikbaar in ons portfolio:
Deze dienst wordt verleend aan alle zakelijke Bitdefender-klanten die een ondersteuningsabonnement hebben aangekocht. Naast de standaard technische ondersteuningsopties, genieten deze klanten ook van een eigen telefoonlijn, reactieve ondersteuning vanop afstand en dienstniveau-overeenkomsten voor een betere respons.
Klanten genieten niet alleen van de functies van het Business Package, maar ook van een aantal specifieke diensten en uitzonderlijke dienstniveau-overeenkomsten.
Het Enterprise Plus Ondersteuningsprogramma breidt de Premium Enterprise Ondersteuning uit met een TAM-functie, waarbij de belangen van de klant centraal worden gesteld; voor organisaties met unieke of complexe ondersteuningsvereisten.
Hoe hoger het ondersteuningsniveau, hoe meer flexibiliteit u geniet om te kiezen tussen op maat gemaakte diensten, specifiek voor uw zakelijke behoeften.
De Technische Accountmanager (TAM, Technical Account Manager) is een Bitdefender-expert die bekend is met de omgeving, de zakelijke doelstellingen en de implementatieplannen van de klant, en die alle aspecten van de technische klanteninteractie coördineert. Met TAM toegevoegd aan het Enterprise Support Package, geniet uw organisatie van:
Driemaandelijkse afstemmingsgesprekken
Directe ondersteuning bij technische problemen
Geëscaleerde technische problemen oplossen bij Bitdefender zelf
Aanvraagprocedure voor geprioriteerde functies
Maandelijkse herziening van open issues bij de ondersteuningsdienst
Bezoeken ter plaatse, bij aanvraag
Bitdefender biedt topdiensten aan. Ze antwoorden snel en leveren altijd een kwaliteitsvolle dienstverlening en ondersteuning.Michael M. Kristensen, Clipper
We hebben met veel genoegen geconstateerd dat Bitdefender GravityZone de door ons gewenste beveiligingsoplossing kon leveren v met de bijbehorende beheerfuncties. Bovendien verliep de implementatie op rolletjes dankzij de responsiviteit van hun supportteam.Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect voor Mentor Graphics
De dienstverlening en ondersteuning van Bitdefender was heel professioneelNiklas Nikitin, IT Security Coordinator van Karlstad University
Hebt u nog vragen? Hebt u advies nodig om te beslissen welke oplossing voor u de juiste is?
Het Bitdefender Sales Team staat voor u klaar. Bel ons vandaag!