Bitdefender Premium Ondersteuning voor Ondernemingen

Snelle respons op verzoeken en proactief advies van Bitdefender-experts.

Waarom Enterprise Premium Ondersteuning?

Naarmate organisaties groeien, worden hun interne netwerken complexer en groeien de gebieden die een beveiligingsoplossing vereisen. Uiteraard moeten uw beveiligingsteam ook steeds meer uitdagingen het hoofd weten te bieden. Bitdefenders Premium Ondersteuningsdiensten bieden een snelle respons op elke nieuwe aanval, en u ontvangt proactief advies van onze experts. Uw organisatie geniet dus van de optimale beveiligingsconfiguratie en van een maximale bescherming voor uw beveiligingssystemen.

Premium ondersteuningsdienst voor bedrijven

Premium Ondersteuningspakketten

Bitdefender voorziet meerdere niveaus aan ondersteuning zodat u het niveau kunt kiezen dat het best past bij de behoeften van uw onderneming. De volgende Bitdefender Premium Ondersteuningsdiensten, voor verschillende soorten ondernemingen en algemene vereisten, zijn beschikbaar in ons portfolio:

Toegewijd ondersteuningspakket voor kleine bedrijven

Zakelijk


Voor kleine en
groeiende ondernemingen

Deze dienst wordt verleend aan alle zakelijke Bitdefender-klanten die een ondersteuningsabonnement hebben aangekocht. Naast de standaard technische ondersteuningsopties, genieten deze klanten ook van een eigen telefoonlijn, reactieve ondersteuning vanop afstand en dienstniveau-overeenkomsten voor een betere respons.

Aanbevolen
Toegewijd ondersteuningspakket voor bedrijven

Enterprise


Voor organisaties die een
snelle respons en prioritering vereisen

Klanten genieten niet alleen van de functies van het Business Package, maar ook van een aantal specifieke diensten en uitzonderlijke dienstniveau-overeenkomsten.

+
Toegewijd ondersteuningspakket voor bedrijven Plus

Enterprise Plus


Voor grote ondernemingen met complexe
omgevingen

Het Enterprise Plus Ondersteuningsprogramma breidt de Premium Enterprise Ondersteuning uit met een TAM-functie, waarbij de belangen van de klant centraal worden gesteld; voor organisaties met unieke of complexe ondersteuningsvereisten.

Kies het Premium Ondersteuningspakket dat het best past bij uw zakelijke behoeften

Hoe hoger het ondersteuningsniveau, hoe meer flexibiliteit u geniet om te kiezen tussen op maat gemaakte diensten, specifiek voor uw zakelijke behoeften.

Enterprise plus
Enterprise
Zakelijk
Standaard ondersteuningspakket
Reactiviteit en Geprioriteerde behandeling van cases
Maintenance sessions
Escalatiebeheer voor cases
Routinematige productstatuscontroles
Opleidingsdiensten
Technical Account Management
Bezoeken ter plaatse

TAM-voordelen

De Technische Accountmanager (TAM, Technical Account Manager) is een Bitdefender-expert die bekend is met de omgeving, de zakelijke doelstellingen en de implementatieplannen van de klant, en die alle aspecten van de technische klanteninteractie coördineert. Met TAM toegevoegd aan het Enterprise Support Package, geniet uw organisatie van:

phone icon

Driemaandelijkse afstemmingsgesprekken

support icon

Directe ondersteuning bij technische problemen

warning icon

Geëscaleerde technische problemen oplossen bij Bitdefender zelf

phone icon

Aanvraagprocedure voor geprioriteerde functies

support icon

Maandelijkse herziening van open issues bij de ondersteuningsdienst

warning icon

Bezoeken ter plaatse, bij aanvraag

Bitdefender biedt topdiensten aan. Ze antwoorden snel en leveren altijd een kwaliteitsvolle dienstverlening en ondersteuning. Michael M. Kristensen, Clipper
We hebben met veel genoegen geconstateerd dat Bitdefender GravityZone de door ons gewenste beveiligingsoplossing kon leveren v met de bijbehorende beheerfuncties. Bovendien verliep de implementatie op rolletjes dankzij de responsiviteit van hun supportteam. Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect voor Mentor Graphics
De dienstverlening en ondersteuning van Bitdefender was heel professioneel Niklas Nikitin, IT Security Coordinator van Karlstad University

Neem contact op

Hebt u nog vragen? Hebt u advies nodig om te beslissen welke oplossing voor u de juiste is?

Het Bitdefender Sales Team staat voor u klaar. Bel ons vandaag!

Internationaal

*Maandag tot zondag; 24/7

Romania

*Maandag tot vrijdag; 09:00 - 18:00