Wat doet u bij vertragingen tijdens het surfen op uw Mac

De hoofdoorzaken voor vertraagd surfen op uw Mac zijn werkbalken, verschillende add-ons en plug-ins, adware en spyware en meerdere beveiligingsoplossingen. Volg de onderstaande stappen om dergelijke vertragingen op te lossen:

1. Reset uw browser. De volgende artikels kunnen nuttig zijn voor u, afhankelijk van uw browser:

Instructies voor Safari-gebruikers

Instructies voor Chrome-gebruikers

Instructies voor Firefox-gebruikers

OPMERKING: Controleer of er andere extensies zijn die het verkeer monitoren (vanaf andere beveiligingsoplossingen of stand-alone) en verwijder ze.

2. Zorg ervoor dat u de meest recente versie van TrafficLight geïnstalleerd heeft. Om dit te doen moet u de extensie de-installeren en vervolgens opnieuw installeren:

Hoe verwijdert u TrafficLight uit uw browser

OPMERKING: Kijk of er een verschil is in surfsnelheid nadat u TrafficLight de-installeert.

Hoe installeert u Bitdefender TrafficLight

Indien de vertragingen ook na de bovenstaande instructies aanhouden, opent u een ticket of antwoordt u op het ticket dat u al geopend hebt, en laat u ons weten of het probleem voorkomt op alle websites of enkel op bepaalde websites (bijv. Yahoo).

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's