U kunt een apparaat uit uw Bitdefender-abonnement verwijderen om een plaats vrij te maken als dat specifieke apparaat niet langer in uw bezit is, als het inactief is en niet meer werkt, of als u het gewoon niet wilt koppelen aan uw Bitdefender Central-account.
ⓘ Apparaten die worden beschermd door het Bitdefender Lifetime Edition-abonnement kunnen niet worden verwijderd.
Als u een apparaat niet langer wilt gebruiken, kunt u het verwijderen uit de lijst Mijn apparaten in het Bitdefender Central online platform. Ga als volgt te werk:
1. Ga naar Bitdefender Central en ga naar uw account.
2. Meld u aan bij uw account met uw e-mailadres en wachtwoord.
3. Open het gedeelte Mijn apparaten en selecteer het apparaat dat u wilt verwijderen. Klik op de knop DETAILS WEERGEVEN / PROBLEMEN WEERGEVEN.
4. Klik op Wissen in de rechterbovenhoek (onder het meldingspictogram).
5. Selecteer WISSEN. Het aantal apparaten op uw huidige abonnement wordt binnenkort bijgewerkt.
ⓘ Opmerking: Voordat u het apparaat uit uw Bitdefender Central-account verwijdert, moet u ervoor zorgen dat u het Bitdefender-product op dat apparaat heeft verwijderd.
- Volg de stappen van dit artikel om Bitdefender te de-installeren van uw Windows-toestel.
- Volg de stappen van dit artikel om Bitdefender Antivirus for Mac te de-installeren.
- Volg de stappen van dit artikel om Bitdefender Mobile Security for Android te de-installeren.
- Volg de stappen van dit artikel om Bitdefender Mobile Security for iOS te de-installeren.