Ik kan niet aan mijn Bitdefender Central-account

Wanneer u Bitdefender Central bezoekt, kan het zijn dat u een van de volgende problemen ondervindt:

• er gebeurt niets wanneer u probeert in te loggen op uw account

• het platform keert terug naar dezelfde pagina

• de pagina wordt niet correct weergegeven

• u ziet een ongekende foutmelding

Indien u een van de bovenstaande problemen ondervindt, moet u:

1. Zorg ervoor dat uw browser bijgewerkt is

Voor Google Chrome

In Chrome gebeuren de updates meestal in de achtergrond, wanneer u de browser van uw computer sluit en opnieuw opent. Het is echter mogelijk dat u een update in wacht ziet indien u de browser al een tijdje niet meer hebt gesloten. Om te updaten:

• Open Google Chrome.

• Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer-knop Chrome.

• Klik op Google Chrome Updaten. Als u deze knop niet ziet, dan gebruikt u de meest recente versie.

• Klik op Herstarten.

Of u kunt ook:

• Klik in de rechterbovenhoek op de knop Meer.

• Ga naar Help en selecteer Over Google Chrome.

• In het nieuwe tabblad dient Google Chrome automatisch te updaten. Klik na de update op Herstarten.

OPMERKING: De browser bewaart uw geopende tabs en vensters en opent ze automatisch opnieuw wanneer de browser opnieuw opgestart wordt. Als u liever niet meteen herstart, klik dan op Niet nu. De update wordt toegepast wanneer u uw browser opnieuw opstart.

Als u de meest recente versie van Google Chrome al hebt, zou u de boodschap Google Chrome is bijgewerkt moeten zien.

Voor Mozilla Firefox

Firefox voert de updates standaard automatisch uit. Handmatige updates zijn ook mogelijk; volg de onderstaande instructies:

• Klik op de knop Menu.

• Klik nu op de knop Menu Help Openen en selecteer Over Firefox.

• Het venster Over Firefox verschijnt en Firefox begint automatisch updates te zoeken en te downloaden.

• Wanneer de updates klaar zijn voor installatie, klik dan op Firefox Herstarten om te Updaten.

Voor Microsoft Edge

Microsoft Edge is geïntegreerd met Windows 10. De updates worden dus verkregen via de dienst Windows Update.

• Klik op de icoon Windows in de linkerbenedenhoek van het scherm.

• Klik op de knop Instellingen.

• Ga naar Update & Beveiliging.

• Selecteer in de linkerkolom Windows Update.

• Klik op Zoek naar updates.

• Gevonden updates worden geïnstalleerd en u geniet van de meest recente versie van Microsoft Edge.

Voor Safari

Volgens Apple Support is Safari altijd inbegrepen in uw Mac. Installeer de meest recente macOS om de meest recente versie van Safari te hebben. Om Safari up-to-date te houden voor een vorige macOS-versie, installeert u de meest recente updates voor die versie.

2. Verwijder de cache en cookies uit uw browser.

Voor Windows

Hoe verwijdert u cache en cookies in Google Chrome

Hoe verwijdert u cache en cookies in Mozilla Firefox

Hoe verwijdert u cache en cookies in Microsoft Edge

Voor macOS

Volg de instructies in stap 2 van dit artikel om de cache en cookies uit uw browser te verwijderen.

3. Probeer vanaf een andere browser in te loggen op Bitdefender Central.

4. Probeer vanaf een ander apparaat in te loggen op Bitdefender Central.

Indien het wachtwoord dat u hebt ingevoerd niet juist is:

1. Zorg ervoor dat het wachtwoord dat u hebt ingegeven correct is.

2. Probeer uw wachtwoord te resetten.

• Ga naar Bitdefender Central.

• Klik op Wachtwoord vergeten.

• Voer het e-mailadres gelinkt aan uw Central-account in het overeenkomstige veld in.

• Klik op WACHTWOORD VERGETEN om de instructies te ontvangen om uw wachtwoord te resetten.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form