Dit artikel helpt u bij het oplossen van veelvoorkomende updatefouten in Bitdefender-producten voor Windows.
Wat te doen als Bitdefender updatefouten tegenkomt
Controleer altijd de frequentie van updatefouten. Open het hoofdvenster van Bitdefender en klik op Meldingen in het menu aan de linkerkant.
Belangrijk! Zolang er alleen willekeurige updatefouten zijn, gevolgd door succesvolle updates, betekent dit dat Bitdefender up-to-date is en dat er geen verdere acties vereist zijn.
Als er echter geen succesvolle updates zijn, klik dan hier om Bitdefender offline bij te werken totdat u de verbindingsproblemen hebt opgelost. Als Bitdefender na 24 uur wachten nog steeds niet wordt bijgewerkt, navigeer dan naar uw foutcode via het menu aan de linkerkant van deze pagina en volg de aanbevolen stappen.
Update fout | Wat het betekent en hoe u dit kunt oplossen |
3
|
De updatefout 3 duidt meestal op een harde-schijffout.
|
1921 |
Beide fouten duiden op een probleem op systeemniveau. Fout 19 betekent dat het medium tegen schrijven is beveiligd. Fout 21 betekent dat het apparaat niet gereed is.
Voer een Windows-controleschijf uit
Voer het hulpprogramma Systeembestandscontrole uit
Voer de DISM-opdracht uit (alleen beschikbaar voor Windows 8, 10, 11)
|
-100
|
Dit is meestal een op zichzelf staande foutcode.
Controleer hoeveel updatefouten -100 zijn aangetroffen door het Bitdefender-product en kijk of een van deze werd gevolgd door succesvolle updates. Als ze werden gevolgd door succesvolle updates, betekent dit dat Bitdefender up-to-date is en dat er geen verdere acties nodig zijn. |
-1002-1011 |
De updatefout -1002 of -1011 wordt veroorzaakt door een tijdelijk probleem met uw internetverbinding.
Zorg ervoor dat de verbinding stabiel is en probeer Bitdefender opnieuw bij te werken. |
-1004 |
De fout -1004 geeft aan dat u verbonden bent met een proxy maar geen proxygebruik in Bitdefender hebt geactiveerd, zodat het dit type verbinding kan gebruiken.
Als u via een proxy verbinding maakt met internet
Als u geen proxyverbinding heeft
|
-1022
|
De foutcode -1022 geeft aan dat de reactie van de server niet geldig is en verband houdt met onjuiste instellingen voor de internetverbinding.
Start de router opnieuw op, start vervolgens uw computer opnieuw op en controleer of Bitdefender succesvolle updates kan uitvoeren. Als de fouten aanhouden, probeer dan de DNS-instellingen te wijzigen. |
1455
|
De foutcode 1455 geeft aan dat het virtuele geheugen (Pagefile) te klein is om de bewerking te voltooien.
Laat Windows de instellingen voor het wisselbestand automatisch beheren.
|
-2002-2009 |
Beide fouten geven aan dat onze updateservers zich midden in het synchronisatieproces bevinden.
Als u een van deze foutcodes tegenkomt, wacht dan een paar uur voordat u Bitdefender opnieuw probeert bij te werken. |
-2021 |
De fout -2021 wordt veroorzaakt door een ontbrekende cumulatieve update voor Windows 7.
Installeer ontbrekende pakketten KB4490628 en KB4474419: voor 32-bits Windows | voor 64-bits Windows Weet u niet zeker of uw computer een 32-bits of een 64-bits Windows-versie gebruikt? Deze gids helpt je daarbij. |
Andere foutcodes
|
Hier zijn enkele stappen die u kunt proberen om andere updatefouten meestal te stoppen.
A. Als de updates succesvol zijn op andere netwerken, ligt het probleem bij de standaard netwerkconfiguratie. Probeer de DNS te wijzigen en firewallprogramma's van derden uit te schakelen. B. Als de updatefouten ook op andere netwerken blijven bestaan, verwijder Bitdefender en installeer het opnieuw. Als Bitdefender nog steeds geen updates uitvoert, neem dan contact op met Bitdefender-ondersteuning. |