Apps kunnen geen verbinding maken via Bitdefender VPN

Als u Outlook of andere apps (Xbox, Steam, etc.) niet kunt gebruiken nadat u verbinding heeft gemaakt met Bitdefender VPN terwijl andere programma's internettoegang hebben, volgt u de onderstaande stappen voor probleemoplossing.


 

1. Druk op de Windows Start-menu windows key  in de linkerbenedenhoek van uw scherm, typ vervolgens in ncpa.cpL in en druk op Enter op uw toetsenbord. Hierdoor wordt uw lijst met netwerkadapters geopend.

2. Klik met de rechtermuisknop op de netwerkadapter met de beschrijving AnchorFree TAP-Windows Adapter V9 en kies Eigenschappen.

 

3. Selecteer het Internet Protocol versie 4 (TCP/IPv4) en klik vervolgens op de knop Eigenschappen.

 

4. Klik op Geavanceerd in het hoofdvenster met eigenschappen voor het TCP/IPv4-protocol.

 

5. Klik op Toevoegen onder Standaardgateways.

 

6. Voer het IP-adres van uw router in en druk vervolgens op Toevoegen en OK om de wijzigingen te valideren.

In deze schermafbeelding hebben we een standaardgateway van 192.168.0.1 toegevoegd, het standaard IP-adres van de meeste routers en ADSL-modems. Om het IP-adres van uw router te vinden:

• ga naar Windows Startmenu Windows-toets, typ cmd in en druk op Enter

• typ ipconfig in het opdrachtpromptvenster en druk op Enter

• het IP-adres van uw gateway wordt vermeld naast Standaardgateway

 

7. Maak nu opnieuw verbinding met Bitdefender VPN. Wanneer u een van de Microsoft-applicaties opent, zien ze een actieve internetverbinding.

Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0. From 3 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's