Oplossingen voor problemen met uw VPN verbinding

Er zijn enkele veelvoorkomende oorzaken voor verbindingsfouten door Bitdefender VPN:

U heeft geen verbinding met het internet via een Wi-Fi- of Ethernet-kabel en u heeft geen toegang tot het internet. Zorg ervoor dat u toegang heeft tot internet voordat u Bitdefender VPN gebruikt.

Een strikt geconfigureerde firewall voorkomt een VPN-verbinding (bijvoorbeeld een firewall-software van derden, de ingebouwde firewall van de router). Als u niet zeker weet of uw router wordt geleverd met een speciale firewall of hoe u de firewall uitschakelt, raadpleeg de handleiding van de router, of neem contact op de fabrikant of uw internetprovider.

 Een andere VPN / Proxy programma wordt uitgevoerd wanneer u verbinding probeert te maken. Schakel in dit geval de andere VPN / Proxy programma uit.

U probeert een verbinding te maken via werk, school of openbare Wi-Fi. U moet contact opnemen met de netwerkbeheerder om te proberen hun firewall-instellingen te wijzigen.

Sommige poorten die worden gebruikt voor de VPN-verbinding zijn gesloten. Afhankelijk van het apparaat dat u momenteel gebruikt, moeten de volgende poorten open zijn:

voor Windows en Android: 1194 UDP, 443 UDP

voor Mac: 4500 UDP, 500 UDP, 443 UDP

 

Als de bovenstaande stappen niet werken, volg de stappen hieronder:

Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0. From 19 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's