Account Privacy: Ik heb de validatiecode niet ontvangen

De Account Privacy van Bitdefender Mobile Security controleert of uw e-mailaccounts betrokken zijn geweest bij datalekken. Met zo veel populaire websites en apps die waarschuwingen geven over databaselekken, is het gemakkelijk om uw blootgestelde accounts uit het oog te verliezen.

Als u een verzoek indient om een account te verifiëren, heeft u een validatiecode nodig. Soms krijg je na het invoeren van het e-mailadres voor de verificatie nooit een code, zelfs niet na enkele uren wachten.

Hieronder heeft u enkele instructies hoe u de code gemakkelijk kunt ontvangen.

 

 

1. CONTROLEER UW SPAM

Normaal gesproken wordt de e-mail met de validatiecode binnen enkele minuten bezorgd. Als u het bericht niet heeft ontvangen controleer in uw inbox uw mappen met spam of ongewenste e-mail voor het geval deze per ongeluk daarheen zijn verplaatst.

 

2. VOER HET JUISTE E-MAIL IN

Als u het bericht met de verificatiecode nog steeds niet kunt vinden, controleer dan of de e-mail die u heeft ingevuld correct is. Deze is om ervoor te zorgen dat ons systeem de code naar het juiste e-mailadres stuurt. Verwijder de verkeerde e-mail uit Accountprivacy: druk er lang op, schuif naar links en kies Verwijderen. Tik vervolgens op ACCOUNT TOEVOEGEN en voer het juiste e-mailadres in.

 

3. STUUR DE CODE OPNIEUW

Als het e-mailadres correct is, maar het bericht kan niet worden gevonden in de map Spam, voer dan minstens driemaal een willekeurige 4-cijferige code in en druk na elke code op VALIDEREN. Bijv .: 1234. Na drie mislukte pogingen zult optie Opnieuw verzenden zien. Tik op deze knop en er wordt een nieuwe validatiecode naar u gemaild.

 

 


 

 

Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0. From 1 vote.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's