De Account Privacy van Bitdefender Mobile Security controleert of uw e-mailaccounts betrokken zijn geweest bij datalekken. Met zo veel populaire websites en apps die waarschuwingen geven over databaselekken, is het gemakkelijk om uw blootgestelde accounts uit het oog te verliezen.
Wanneer je een nieuwe e-mailaccount toevoegt in het gedeelte Privacy van accounts, wordt er een validatiecode naar dat e-mailadres gestuurd. Als je de validatiecode niet binnen een paar uur na het invoeren van je e-mailadres hebt ontvangen, moet je het volgende doen:
1. CONTROLEER UW SPAM
Normaal gesproken wordt de e-mail met de validatiecode binnen enkele minuten bezorgd. Als u het bericht niet heeft ontvangen controleer in uw inbox uw mappen met spam of ongewenste e-mail voor het geval deze per ongeluk daarheen zijn verplaatst.
2. VOER HET JUISTE E-MAIL IN
Als u het bericht met de verificatiecode nog steeds niet kunt vinden, controleer dan of de e-mail die u heeft ingevuld correct is. Deze is om ervoor te zorgen dat ons systeem de code naar het juiste e-mailadres stuurt. Verwijder de verkeerde e-mail uit Accountprivacy: druk er lang op, schuif naar links en kies Verwijderen. Tik vervolgens op ACCOUNT TOEVOEGEN en voer het juiste e-mailadres in.
3. STUUR DE CODE OPNIEUW
Als het e-mailadres correct is, maar het bericht kan niet worden gevonden in de map Spam, voer dan minstens driemaal een willekeurige 4-cijferige code in en druk na elke code op VALIDEREN. Bijv: 1234. Na drie mislukte pogingen zult optie Opnieuw verzenden zien. Tik op deze knop en er wordt een nieuwe validatiecode naar u gemaild.