In bepaalde gevallen is het mogelijk dat het venster Bitdefender Installer op het scherm van uw computer blijft staan, nadat Bitdefender Antivirus for Mac succesvol werd geïnstalleerd. Het venster blijft openstaan, zelfs nadat u uw apparaat herstart.
Volg in dat geval, deze stappen:
1. Voer vanuit de map Hulpprogramma's de Bitdefender Uninstaller uit. U vindt meer informatie in dit artikel.
2. Herstart uw Mac in de Veilige Modus, zoals beschreven wordt indit artikel.
3. Verwijder alle overblijfselen van Bitdefender
• Klik op Finder in Dock
• Klik in de menubalk op Ga en selecteer Ga naar Map
• Voer /Library/LaunchAgents/ in en klik op Ga
• Plaats dit bestand in de Prullenmand: com.bitdefender.installer.plist
• Vuilbak leegmaken
4. Herstart uw Mac in de normale modus en installeer Bitdefender Antivirus for Mac opnieuw, met een nieuwe kit van Central. U vindt meer details in het installatie-artikel.
5. Indien het venster Bitdefender Installer opnieuw verschijnt, herstart u uw Mac nogmaals en zorgt u dat u de optie “Windows heropenen bij het inloggen” uitschakelt.
6. Indien het probleem blijft bestaan, opent u een Bitdefender-ticket of antwoordt u op het ticket dat u al geopend hebt:
OPMERKING: Stuur ons het logboek BitdefenderProfiler_output.zip dat u gegenereerd hebt met de BDProfiler.tool. U leest hoe u dit kunt doen in dit artikel.
OPMERKING: Laat ons weten indien u een Windows-partitie hebt onder Boot Camp en als u Bitdefender ook op die partitie geïnstalleerd hebt.