Hoe genereert u een logboek met de Support tool als Bitdefender geïnstalleerd is

Heel zelden kan het voorvallen dat u problemen ondervindt wanneer Bitdefender niet vlekkeloos werkt.

Geef ons de onderstaande info wanneer u bij de Klantendienst een verzoek indient om problemen op te lossen die u met Bitdefender op uw systeem ondervindt (met Windows 7 of hoger):

• een samenvatting van het probleem dat u ondervindt;

• indien van toepassing, een schermafdruk van de foutmelding die u krijgt

• een support tool logboek.

Volg deze instructies als u een logboek wilt genereren aan de hand van de Support tool:

1. Ga naar Deze Computer door de toetsen Windows en E in te drukken.

2. Open de Bitdefender-installatiemap (het standaardpad is C: Program Files Bitdefender Bitdefender Security).

3. Open het uitvoerbare bestand supporttool.

4. Om te beginnen, selecteer een probleemcategorie.

new sptool 1

5. Geef ons vervolgens een beschrijving van het probleem. U kunt het ingeven in het veld onder PROBLEEMBESCHRIJVING.

6. U kunt ons meer informatie geven door het probleem te reproduceren. Om dat te doen:

• Klik op PROBEER HET PROBLEEM TE REPRODUCEREN.

• Klik in het nieuwe venster op START.

new sptool 2

• Klik, nadat u het probleem reproduceert, op de knop VOLTOOIEN in het bovenste gedeelte van het scherm.

OPMERKING: Als u het probleem niet wilt reproduceren, kunt u gewoon klikken op TICKET BEVESTIGEN.

7. Zorg op het volgende scherm dat de naam en het e-mailadres correct zijn.

support tool new

8. Voordat u uw verzoek naar ons kunt sturen, moet u het vakje in het onderste gedeelte van het scherm aanvinken en toestaan dat Bitdefender debug-informatie in verband met uw probleem verzamelt en indient.

9. Next, you can click on CREATE DEBUG PACKAGE.

10. Er wordt een bestand aangemaakt op uw bureaublad (BDSP_*). Stuur ons dat bestand via het ondersteuningsticket dat u geopend hebt, zodat we de situatie kunnen analyseren.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form