Soms kunnen er fouten optreden bij het activeren van uw nieuwe Bitdefender-abonnement. Elke foutmelding is meestal vrij duidelijk en geeft aan welke acties kunnen worden ondernomen om de fout op te lossen. In de onderstaande tabel vindt u quick-fix-oplossingen voor de meest voorkomende activeringsfouten in Bitdefender Central - uw gebruikersaccount.
Activeringsfout | Wat betekent het en hoe los je het op? |
De ingevoerde activeringscode is ongeldig | U kunt de foutmelding "De ingevoerde activeringscode is ongeldig" tegenkomen als de activeringscode die u hebt ingevoerd typefouten bevat of ongeldig is gemaakt.
De activeringscode van Bitdefender moet 7 of 10 alfanumerieke tekens bevatten, allemaal in hoofdletters. Hij bevat nooit de letter "o" (dat is het cijfer nul) of het cijfer "1" (dat is de letter i).
Controleer of u geen typefouten heeft gemaakt bij het invoeren van de activeringscode. Als de code nog steeds als ongeldig wordt geweigerd, neem dan contact op met de ondersteuning van Bitdefender. |
De ingevoerde sleutel is al eens gebruikt | De foutmelding "De ingevoerde sleutel is al eens gebruikt" geeft aan dat deze code eerder werd gebruikt en dat het bijbehorende abonnement al actief is op een ander Bitdefender Central-account.
Bitdefender codes hoeven slechts eenmaal te worden geactiveerd en kunnen slechts in één Bitdefender Central-account worden geactiveerd. U hoeft de code niet telkens in te voeren wanneer u Bitdefender op een ander apparaat installeert. Meld u aan bij Bitdefender Central met uw andere e-mailadres - als u dat hebt - omdat de code waarschijnlijk gekoppeld is aan uw andere gebruikersaccount.
Als u deze code nog nooit hebt gebruikt, neem dan contact op met de ondersteuning van Bitdefender voor verdere hulp. |
Uw account komt niet in aanmerking voor dit soort licentie. Gebruik er een andere of contacteer Ondersteuning. | De activeringsfout "Uw account komt niet in aanmerking voor dit soort licentie. Gebruik er een andere of contacteer Ondersteuning" kan verschijnen wanneer je meerdere promotiecodes probeert te activeren op één account of een promotiecode bovenop een bestaand betaald abonnement. Promotiecodes zijn uitsluitend bedoeld voor nieuwe klanten.
Om dit probleem op te lossen, gebruikt u een ander account van Bitdefender Central. Als de fout zich blijft voordoen op een nieuw account, neem dan contact op met de ondersteuning van Bitdefender voor verdere assistentie. |
Dit is een beperkte code in uw regio, die niet kan worden gebruikt om een abonnement op uw account te verlengen. Neem voor meer informatie contact op met de leverancier. | Sommige Bitdefender-codes mogen alleen in bepaalde landen worden gebruikt.
Als u de foutmelding "Dit is een beperkte code in uw regio, die niet kan worden gebruikt om een abonnement op uw account te verlengen" tegenkomt en u reist naar het buitenland, wacht dan tot u terug bent in het land waar u de Bitdefender-aankoop hebt gedaan voordat u opnieuw probeert de code te activeren in Bitdefender Central.
Als u denkt dat uw Bitdefender-code geen regionale beperkingen zou moeten hebben, neem dan contact op met de leverancier of de ondersteuning van Bitdefender. |
Uw licentiesleutel is verlopen | De activeringsfout "Uw licentiesleutel is verlopen." betekent dat de geldigheidsdagen van de door u ingevoerde code zijn verstreken.
Als u Bitdefender jaren geleden hebt besteld, werkt de code niet meer, omdat de geldigheidsdagen beginnen te verlopen vanaf de dag van aankoop via onze online winkel, ongeacht de activeringsdatum in het Bitdefender Central-platform.
Controleer of de code correct is en probeer deze dan opnieuw te activeren. Als u zeker weet dat de code geldig is, neem dan contact op met de ondersteuning van Bitdefender. |
We konden uw sleutel niet migreren. Neem contact op met de ondersteuning. | Als u een foutbericht ziet met de tekst "We konden uw sleutel niet migreren. Dit betekent dat de code overeenkomt met een proefversie van Bitdefender of dat de code is gegenereerd vanuit Bitdefender Central voor oudere producten zoals Bitdefender Security for XP & Vista. Dergelijke codes komen niet in aanmerking voor abonnementen. Als de activeringscode is gekocht bij een verkoper, neem dan contact op met Bitdefender-ondersteuning met details over uw aankoop. |
Er is een fout opgetreden bij het activeren van uw abonnement. Probeer het later opnieuw.of andere activeringsfouten | Als u andere activeringsfouten tegenkomt dan hierboven beschreven, wacht dan een paar uur en herhaal de activeringsstappen.
Als u nog steeds dezelfde algemene foutmelding krijgt en uw abonnement niet kunt activeren, neem dan contact op met de ondersteuning van Bitdefender. |