Een Bitdefender-abonnement activeren

Via het Bitdefender Central-platform beheert u heel eenvoudig de abonnementen die u voor uw apparaten hebt aangeschaft. U kunt een activeringscode aangekocht van een van onze doorverkopers of een code die u als geschenk ontvangen hebt, gebruiken om een Bitdefender-abonnement te activeren.

De geldigheidsteller voor abonnementen die zijn gekocht via onze online winkel www.bitdefender.nl begint onmiddellijk zodra de aankoop is voltooid, ongeacht de activeringsdatum in uw Central-account - behalve voor Bitdefender BOX-abonnementen.


 

VIDEO

De onderstaande video toont u hoe u uw abonnement activeert.

 

U kunt uw abonnement ook via deze stappen activeren.

1. Ga naar Bitdefender Central via central.bitdefender.com . Als u nog geen account hebt, maak er dan een aan.

2. Als u geen actief abonnement in uw Central-account hebt, wordt u, zodra u zich aanmeldt, gevraagd om uw nieuwe abonnement te activeren of Bitdefender te kopen. Klik op Activeer een abonnement.

Als er al een ander abonnement actief is in uw Central-account, klikt u op het paneel Mijn abonnementen aan de linkerkant van het scherm. Klik vervolgens op + Activeren met code.

3.  Typ de code in het bijbehorende veld. 

OPMERKING: de e-mail wordt alleen na aankoop ontvangen. Als u deze code al heeft geactiveerd en uw product is verlopen, moet u hier een nieuwe aanschaffen.

4. Klik ten slotte op ACTIVEREN.

OPMERKING: als u een bericht  'Deze code is al gebruikt' ontvangt bij het invoeren van uw activeringscode, kijk dan in het paneel Mijn abonnementen om te zien of uw abonnement al aan uw account is gekoppeld.

5. Selecteer in de onderstaande lijst hoe u dit wilt gebruiken. Klik vervolgens op ACTIVEREN.

Uw abonnement is nu geactiveerd!

U moet deze activeringscode NIET opnieuw invoeren wanneer u Bitdefender-producten installeert vanaf deze account.

 

OPMERKING: Als u een Bitdefender-abonnement hebt gekocht en de nieuwe geldigheid wordt niet weerspiegeld in het geïnstalleerde product, log dan gewoon uit en log opnieuw in op uw Central-account met behulp van de knop Account wisselen (zie de afbeelding hieronder voor referentie). Dat zou uw Bitdefender-account moeten vernieuwen en u in staat moeten stellen om het vernieuwde abonnement te gebruiken.

 

Volg de instructies in deze artikelen om Bitdefender op uw apparaat of op andere apparaten te installeren:

•  Hoe installeert u Bitdefender voor Windows

•  Hoe installeert u Bitdefender voor Mac

•  Hoe installeert u Bitdefender voor Android

•  Hoe installeert u Bitdefender voor iOS

Related Articles

Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0. From 22 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's