In dit artikel laten we u zien hoe u een apparaat opnieuw kunt toewijzen aan een ander Bitdefender-abonnement met behulp van uw Bitdefender Central-gebruikersaccount. U moet apparaten verplaatsen naar een geldig abonnement wanneer de oude service afloopt of ongeldig wordt gemaakt, wanneer u een apart abonnement met extra seats activeert, wanneer u van apparaat wisselt, enz. Een enkele Central-account kan meerdere Bitdefender-abonnementen hebben. Twee identieke abonnementen (bijv. Bitdefender Total Security, 5 apparaten) kunnen tijdens het activeringsproces worden samengevoegd tot één abonnement met verlengde geldigheid. Een account kan ook meerdere abonnementen opslaan die geldig zijn voor dezelfde of voor verschillende Bitdefenderproducten (bijv. Bitdefender Mobile Security, Bitdefender Antivirus voor Mac, Bitdefender Total Security, enz.) Met meerdere abonnementen onder één Bitdefender Central-account kunt u verschillende abonnementen toewijzen aan verschillende apparaten om geldigheid uit te putten.
Dit is hoe u uw Bitdefender-abonnement kunt overbrengen naar een ander apparaat:
1. Start een webbrowser, ga naar https://central.bitdefender.com en meld u aan bij uw Bitdefender Central-account.
2. Klik na het aanmelden op het paneel Mijn Abonnementen, dat zich aan de linkerkant van de pagina bevindt.
3. Klik op de knop Beheren van de oude/verlopen abonnementskaart en selecteer vervolgens Toewijzing van apparaten beheren in het vervolgkeuzemenu.
4. Klik vervolgens op om het Bitdefender product uit te vouwen waaraan apparaten zijn toegewezen.
5. Alle apparaten die dat Bitdefender-abonnement gebruiken worden weergegeven. Klik op Veranderen onder een apparaatnaam om de huidige toewijzing te wijzigen.
6. Selecteer de optie Toewijzing veranderen, zoals hieronder weergegeven.
ⓘ Opmerking: U kunt een apparaat alleen opnieuw toewijzen aan een geldig abonnement dat compatibel is met uw apparaat en met een voldoende aantal beschikbare plaatsen.
7. Klik ten slotte op de knop Toewijzing wijzigen in de rechterbenedenhoek. Het apparaat is nu toegewezen aan het gewenste Bitdefender-abonnement.
Zo eenvoudig is het om een apparaat opnieuw toe te wijzen in Bitdefender Central! Herhaal dit proces totdat al uw apparaten zijn overgedragen aan het andere Bitdefender-abonnement.