Dit artikel begeleidt u stap voor stap bij het wijzigen van de WAN-instellingen op uw Bitdefender BOX. Wide Area Network (WAN)-instellingen laten u bepalen hoe Bitdefender BOX verbinding maakt met het internet. Mogelijk moet u uw WAN-instellingen op Bitdefender BOX wijzigen als de ISP-verbinding is gewijzigd of als de Bitdefender BOX in een ander netwerk is geïnstalleerd.
1. Open de Bitdefender Central-app die op uw smartphone is geïnstalleerd en ga naar het pictogram "Apparaten" onder aan het scherm.
2. Selecteer vervolgens Bitdefender BOX in de lijst met apparaten.
3. Tik vervolgens op het kleine tandwieltje in de rechterbovenhoek om de instellingen van Bitdefender BOX te openen.
4. Na het openen van het instellingenmenu tikt u op "WAN" en selecteert u de internetverbinding van uw Internet Service Provider (ISP).
5. In het WAN-menu kunt u uw WAN IP-adres bekijken en instellingen configureren met behulp van een van de drie onderstaande verbindingsmethoden:
- Dynamisch IP (DHCP)
- PPPoE
- Statisch IP
Druk op "Opslaan" nadat u de WAN-instellingen heeft gewijzigd.