Hoe genereert u een logboek met de Support tool als Bitdefender geïnstalleerd is

Hoe genereert u een logboek met de Support tool als Bitdefender geïnstalleerd is:

1. Ga naar Deze Computer door de toetsen Windows en E in te drukken.

2. Open de Bitdefender-installatiemap. Het standaardpad is C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Security\

3. Open het uitvoerbare bestand supporttool.

4. Om te beginnen, selecteer een probleemcategorie.

support tool BD installed NL 1

5. Geef ons vervolgens een beschrijving van het probleem. U kunt het ingeven in het veld onder CATEGORIE PROBLEEM.

6. U kunt ons meer informatie geven door het probleem te reproduceren. Om dat te doen:

• Klik op PROBEER HET PROBLEEM TE REPRODUCEREN.

• Klik in het nieuwe venster op START.

support tool BD installed NL 2

• Klik, nadat u het probleem reproduceert, op de knop VOLTOOIEN in het bovenste gedeelte van het scherm.

OPMERKING: Als u het probleem niet wilt reproduceren, kunt u gewoon klikken op TICKET BEVESTIGEN.

7. Zorg op het volgende scherm dat de naam en het e-mailadres correct zijn.

support tool BD installed NL 33

8. Voordat u uw verzoek naar ons kunt sturen, moet u het vakje in het onderste gedeelte van het scherm aanvinken en toestaan dat Bitdefender debug-informatie in verband met uw probleem verzamelt en indient.

9. Vervolgens kunt u klikken op CREËREN DEBUGGING PAKKET.

10. Er wordt een bestand aangemaakt op uw bureaublad (BDSP_*). Stuur ons dat bestand via het ondersteuningsticket dat u geopend hebt, zodat we de situatie kunnen analyseren.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form