Wat doet u wanneer u een technisch probleem ondervindt met Bitdefender for Mac? (Hoe genereert u een BDProfiler-logboek)

Er bestaan zeer zeldzame gevallen waarin Bitdefender Antivirus for Mac problemen ondervindt die ervoor zorgen dat het product niet naar behoren werkt. In deze gevallen moeten we bepaalde stappen ondernemen, om te vinden waarom de functies van het product niet naar behoren functioneren.

Om problemen die met Bitdefender Antivirus for Mac op uw systeem kunnen voorkomen, op te lossen, moet iedere gebruiker die een verzoek indient bij de Klantendienst de volgende informatie voorzien:

• een gedetailleerde beschrijving van het probleem dat u ondervindt

• een schermafdruk (indien van toepassing) van de exacte foutmelding die verschijnt (Hoe maakt u een schermafdruk)

• een BDProfiler-logboek


 

Om een BDProfiler-logboek te genereren:

1. Download het BDProfiler-hulpprogramma van deze locatie.

2. Open de map Downloads.

3. Right-click on BDProfiler.tool and select Open.

1446 1

4. Als u de onderstaande melding krijgt, klikt u gewoon op Openen.

OPMERKINGAls u wordt gevraagd XCode ophalen, kunt u die notificatie gewoon annuleren. XCode is niet noodzakelijk om het BDProfiler-hulpprogramma uit te voeren.

1446 2

5. Dit opent een Terminalvenster en u wordt gevraagd of u een beheerderswachtwoord wilt ingeven. Het antwoord moet “J” zijn om dit proces verder te zetten.

1446 3

6. Laat, nadat u het wachtwoord hebt ingegeven, het proces enkele minuten lopen, totdat u ziet: Proces Voltooid.

OPMERKING: U krijgt geen feedback wanneer u het wachtwoord ingeeft. Voer het in en druk op Enter/Return. Maak u niet ongerust als u de melding Probeer opnieuw krijgt. Er ontbreekt waarschijnlijk gewoon een karakter. Geef het wachtwoord opnieuw in en druk op Return/Enter.

1446 4

7. Antwoord ons (via uw open ticket) met het bestand: Bitdefenderprofile_output.zip dat op uw bureaublad werd gegenereerd als bijlage van de e-mail.

OPMERKING: Indien u enkel een bestand “alaa.plist” hebt in plaats van BitdefenderProfile_output.zip, dan betekent dit dat het proces niet volledig is. Probeer het logboek opnieuw te genereren.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's