Wat doet u in het geval van een technisch probleem? (Hoe genereert u op Windows 7 en hoger een logboek met de Support tool)

Heel zelden kan het voorvallen dat u problemen ondervindt wanneer Bitdefender niet vlekkeloos werkt.

Zorg dat u bij uw verzoek bij de Klantendienst de onderstaande informatie voorziet om problemen die met Bitdefender op uw systeem kunnen voorkomen (met Windows 7 of hoger), op te lossen:

• een samenvatting van het probleem dat u ondervindt;

• indien van toepassing, een schermafdruk dat de fout weergeeft die u krijgt (Hoe maakt u een schermafdruk);

• een support tool logboek.

Afhankelijk van het feit of u Bitdefender wel of niet geïnstalleerd hebt, kunt u de instructies uit een van de onderstaande artikels volgen om een logboek via de Support tool te genereren.

• Een logboek via de Support tool generen als Bitdefender niet is geïnstalleerd

Een logboek via de Support tool genereren als Bitdefender geïnstalleerd is

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form