Hoe maakt u geïnfecteerde bestanden in e-mails schoon

Wanneer Bitdefender geïnfecteerde items vindt binnen e-mailarchieven, kan Bitdefender deze meestal niet schoonmaken, omdat dat e-mails niet opnieuw gepakt kunnen worden.

De beste oplossing is om de e-mails die gedetecteerd zijn door Bitdefender handmatig te verwijderen. Bitdefender voorziet gedetailleerde informatie over de e-mail die een geïnfecteerde bijlage bevat. De volgende informatie is beschikbaar: Onderwerp, Datum, Naam van de geïnfecteerde bijlage.

Om de geïnfecteerde e-mails te verwijderen:

• Open uw e-mailprogramma.

• Gebruik het scanrapport dat Bitdefender gegenereerd heeft om de geïnfecteerde e-mail te vinden of open Notificaties.

• Selecteer de notificatie die overeenkomt met de geïnfecteerde e-mail en klik erop om uit te breiden

• Verwijder alle geïnfecteerde e-mails van hun huidige locatie. Zorg ervoor dat u ook de map Verwijderd/Prullenmand van uw e-mailprogramma leegmaakt.

1037 1

Nadat u dit hebt afgerond, zouden alle problemen die u eerder ondervond, opgelost moeten zijn. Contacteer de Klantendienst als u meer hulp nodig heeft.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form