Bitdefender-klanten kunnen hun persoonlijke factureringsgegevens wijzigen en hun creditcard- en betalingsgegevens bijwerken door de stappen te volgen die in dit artikel worden beschreven. Als de transactie om verschillende redenen wordt geannuleerd, ontvangt u een e-mail met de mededeling dat de creditcard niet kan worden gedebiteerd.
Waarom is mijn creditcard geweigerd?
Uw creditcard/debetkaart kan om verschillende redenen worden geweigerd. Hieronder volgt een lijst met de meest voorkomende oorzaken en de aanbevolen handelwijze voor elke oorzaak:
- Onvoldoende saldo - Vul uw rekening aan of verleng uw huidige kredietlimiet.
- Server van de bank die de kaart uitgeeft kon niet worden gecontacteerd - Probeer de transactie opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem dan rechtstreeks contact op met uw bank.
- De bank die de kaart uitgeeft staat geen online transacties toe - Neem contact op met de bank die de kaart uitgeeft en vraag hen deze dienst te activeren.
- Kaart is verlopen - Werk uw creditcardgegevens bij. Lees in het onderstaande gedeelte hoe u uw betaalmethode kunt bijwerken.
Hoe kan ik mijn creditcardgegevens bijwerken (toevoegen of verwijderen)?
Als de transactie wordt geannuleerd wegens onvoldoende saldo of als de kaart is verlopen, ontvangt u een e-mail met de mededeling dat de kaart niet kan worden gedebiteerd.
Om de creditcardgegevens voor een Bitdefenderbetaling bij te werken en beschermd te blijven, logt u in op uw Bitdefender Central-account en gaat u naar het gedeelte "Mijn abonnementen". Bitdefender Central is een online platform voor het beheer van al uw Bitdefender-producten en -abonnementen. Hier leest u hoe u gemakkelijk toegang krijgt tot uw Bitdefender-gebruikersaccount om uw creditcardgegevens te bekijken en te beheren:
1. Ga naar https://central.bitdefender.com/ in uw webbrowser.
2. Typ het e-mailadres en wachtwoord dat is gekoppeld aan uw Bitdefender Central-account om u aan te melden.
3. Nadat u zich hebt aangemeld bij uw Central-account, gaat u naar Mijn Abonnementen aan de linkerkant van de website.
4. Nadat u op Mijn Abonnementen hebt geklikt, opent u het tabblad Facturatie bovenaan de site.
5. Klik in het gedeelte Facturatie op de knop Veranderen in het paneel Betaalwijze om de creditcardgegevens bij te werken die zijn gekoppeld aan uw Bitdefender-bestelling of om een andere PayPal-account toe te voegen.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke Factureringsgegevens?
Gebruik het paneel Facturatiegegevens om al uw persoonlijke en factureringsgegevens te bekijken of te bewerken.
Hier kunt u ook uw accounttype wijzigen van Persoonlijk naar Bedrijf als de factuur moet worden gegenereerd namens uw bedrijf en de belastingen dienovereenkomstig moeten worden berekend.