In dit artikel laten we u zien hoe u uw Bitdefender-abonnementen vanuit Central kan beheren.
Klik op de overeenkomstige link hieronder voor meer informatie over het activeren van Bitdefender-abonnementen, het controleren van hun vervaldatum, het wijzigen van apparaattoewijzing, het bekijken van servicegegevens en meer.
Om een Bitdefender-abonnement te activeren met een code die u bij aankoop van het product heeft ontvangen: 1. Ga naar Bitdefender Central en log in. Als u geen account heeft, moet u een nieuwe aanmaken. 2. Klik op het paneel Mijn abonnementen, aan de linkerkant van de pagina. 3. Klik op de link + Activeren met code. 4. Voer de code in het overeenkomstige veld in en druk op ACTIVEREN. ⓘ Notitie: Een enkele Central-account ondersteunt de activering en het gebruik parallel aan meerdere abonnementen die geldig zijn voor hetzelfde Bitdefender-product (bijvoorbeeld Bitdefender Total Security voor 5 apparaten en Bitdefender Total Security voor 10 apparaten). Ik heb een activeringscode. Hoe kan ik deze aan mijn abonnement toevoegen? Als twee abonnementen identiek zijn en betrekking hebben op hetzelfde aantal apparaten (bijv. Twee abonnementen Bitdefender Total Security voor 5 apparaten), heeft u tijdens de activering van het tweede abonnement de mogelijkheid om ze samen te voegen tot één enkel abonnement, met verlengde geldigheid. Als u een activeringscode hebt ontvangen van een van onze leveranciers, of als u een activeringscode cadeau hebt gekregen, kunt u deze toevoegen aan uw Bitdefender-abonnement. Volg de onderstaande stappen om een abonnement te activeren met behulp van een activeringscode: 1. Ga naar uw Bitdefender Central-account. 2. Klik op Mijn Abonnementen. 3. Klik op de knop + Activeren met code en voer de code in het bijbehorende veld in. 4. Klik op ACTIVEREN. 5. Selecteer Geldigheid verlengen en klik op ACTIVERING BEVESTIGEN. De verlenging is nu zichtbaar in uw Bitdefender Central-account. Om het vervaldatum en het aantal extra installaties terug te vinden dat beschikbaar is voor uw Bitdefender-abonnementen: 1. Ga naar Bitdefender Central en meld u aan. 2. Klik op het paneel Mijn abonnementen, aan de linkerkant van de pagina. 3. Al uw Bitdefender-abonnementen worden hier vermeld. 4. Elke abonnementskaart toont: Bitdefender-abonnementen worden geleverd met een beperkt aantal plekken om Bitdefender op meerdere apparaten te installeren. Als je al je plekken heeft gebruikt, kun je meer plaatsen toevoegen door een apart abonnement aan te schaffen: 1. Ga naar Bitdefender Central en meld u aan. 2. Klik op het paneel Mijn abonnementen, aan de linkerkant van de pagina. 3. Klik op Meer apparaten beschermen naast de abonnementsnaam. 4. De aankooppagina wordt geopend in een nieuw tabblad. Volg de stappen op het scherm om meer plekken aan te scshaffen en activeer vervolgens het nieuwe abonnement in hetzelfde Central-account. 1. Ga naar Bitdefender Central en meld u aan. 2. Klik op het paneel Mijn abonnementen, aan de linkerkant van de pagina. 3. Klik op de knop Beheren op de abonnementskaart. 4. Kies Servicegegevens weergeven in het vervolgkeuzemenu. 5. Er verschijnt een nieuw venster op uw scherm met de volgende informatie: Als er momenteel geen apparaten zijn toegewezen aan een service, heeft u de mogelijkheid om Bitdefender te installeren vanuit Mijn abonnementen: 1. Ga naar Bitdefender Central en meld u aan. 2. Klik op het paneel Mijn abonnementen, aan de linkerkant van de pagina. 3. Klik op de Installeer bescherming op een nieuw apparaat op de abonnementskaart met 0 actieve apparaten. 4. Volg de stappen op het scherm om Bitdefender op een nieuw apparaat te installeren. Zodra een apparaat is toegewezen aan een bepaalde Bitdefender-service, kunt u ervoor kiezen om het te verplaatsen naar een andere compatibele service, om ruimte vrij te maken op die service of om beter gebruik te maken van een andere licentie / abonnement: 1. Ga naar Bitdefender Central en meld u aan. 2. Klik op het paneel Mijn abonnementen, aan de linkerkant van de pagina. 3. Klik op de knop Beheren op de abonnementskaart. 4. Kies Toewijzing van apparaten beheren in het vervolgkeuzemenu. 5. Hier ziet u alle apparaten die dit Bitdefender-abonnement gebruiken. 6. Klik op een apparaat om hun huidige toewijzing te wijzigen. 7. De volgende opties worden gepresenteerd: NOTITIE! Bij het opnieuw toewijzen van een apparaat gelden enkele regels:Een nieuw Bitdefender-abonnement activeren
Controleer de resterende geldigheid en vrije plekken
Voeg extra apparaten toe aan uw abonnement
Servicedetails bekijken
Apparaattoewijzing beheren
* Alleen beschikbaar voor aankopen gedaan via 2Checkout.