Home » Consumer Support » Ik heb mijn Bitdefender-activeringscode niet ontvangen, wat kan ik doen?

Ik heb mijn Bitdefender-activeringscode niet ontvangen, wat kan ik doen?

Voor betalingen via overschrijving wordt de activeringscode afgeleverd na bevestiging van de betaling. Bankoverschrijvingen worden doorgaans 2-3 dagen na het versturen van de betaling verwerkt.

Bij Bitdefender-producten die zijn aangekocht via kredietkaart of PayPal, wordt de activateringscode, meestal onmiddellijk, via e-mail verzonden. Hebt u betaald via kredietkaart of PayPal en hebt u uw Bitdefender-code niet ontvangen binnen het half uur na uw succesvolle betaling, kunt u het volgende doen:

 

1. Controleer alle mappen in uw Postvak IN, in het bijzonder uw map met Ongewenste berichten

De e-mail is mogelijk per ongeluk gemarkeerd als spam, dus zorg ervoor dat u alle mappen in uw mailbox controleert, vooral Spam / Junk en Promoties.

Als de bevestigingsmail van Bitdefender per ongeluk is gemarkeerd als spam, selecteer dan de e-mail die als spam is gemarkeerd en klik vervolgens op de knop "Geen spam" bovenaan de Inbox.

Spam

De e-mail wordt niet meer gemarkeerd als spam en verplaatst naar uw Inbox.

 

2. Uw Bitdefender-bestelling opzoeken

Er kunnen onverwachte vertragingen optreden. U kunt uw bestelling volgen en de status ervan in realtime bekijken door naar de sectie Bestelling zoeken te gaan die hier beschikbaar is. Open het tabblad "Card Charged", voer de eerste 4 en de laatste 4 cijfers van uw creditcard en het e-mailadres dat in de transactie is gebruikt in, en klik vervolgens op "Deze bestelling opzoeken".

Zoek uw bestelling online om de activeringscode te vinden

Doe het volgende, afhankelijk van de status van uw online bestelling:

Als de bestelling niet kan worden gevonden ondanks dat de creditcard is belast, controleer dan nogmaals of u een geldig e-mailadres hebt ingevoerd en of het overeenkomt met het e-mailadres dat is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Dit is om ervoor te zorgen dat ons systeem de bestelling kan lokaliseren. Als het platform geen bestellingen kan vinden die verband houden met de gegevens die u hebt ingevoerd, heeft u hoogstwaarschijnlijk per ongeluk het e-mailadres verkeerd getypt bij het doen van de aankoop. Neem contact op met ons ondersteuningsteam om u te helpen de activeringscode voor uw online bestelling te ontvangen.

Als de bestelling niet compleet is, wacht nog een paar uur. Er kunnen onverwachte vertragingen optreden. Om uw systeem veilig te houden tot de code arriveert, kunt u een proefversie installeren van het Bitdefender-product dat u hebt besteld. Als je de code na 24 uur nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam. Zij helpen u graag verder.

Als de bestelling compleet is, klik hier om de activeringscode op te halen. Typ het e-mailadres dat bij de bestelling hoort en klik vervolgens op "Toegangslink verzenden". U ontvangt een e-mail met een toegangslink die 1 uur geldig is. Volg de link en druk op "Bekijk bestelgegevens" om uw activeringscode te vinden. Het is de 10-cijferige sleutel op de kaart 'Registratiegegevens'.

 

Nadat u de code voor uw nieuwe Bitdefender-abonnement hebt ontvangen, is de volgende stap om het te activeren in uw Bitdefender Central-account. Als u hulp nodig hebt bij het activeringsproces, raadpleegt u dit artikel - Het Bitdefender-abonnement activeren. U hoeft zich geen zorgen te maken over het toevoegen van de geldigheid van uw nieuwe code aan uw abonnement. U zult het heel gemakkelijk vinden om de geldigheid rechtstreeks in uw Bitdefender Central-account samen te voegen. 

Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0/1. From 93 votes.
Please wait...

    Sorry about that

    How can we improve it?

    For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

    Popular tutorial videos icon

    Populaire instructievideo's