Ik heb mijn activeringscode niet ontvangen*

Bij Bitdefender-producten die zijn aangekocht via kredietkaart of PayPal, wordt de activateringscode, meestal onmiddellijk, via e-mail verzonden.

Voor betalingen via overschrijving wordt de activeringscode afgeleverd na bevestiging van de betaling. Bankoverschrijvingen worden doorgaans 2-3 dagen na het versturen van de betaling verwerkt. Hebt u de code onmiddellijk nodig, raden we aan dat u betaalt met kredietkaart of PayPal.


 

Hebt u betaald via kredietkaart of PayPal en hebt u uw Bitdefender-code niet ontvangen binnen het half uur na uw succesvolle betaling, kunt u het volgende doen:

1. Controleer alle mappen in uw Postvak IN, in het bijzonder uw map met Ongewenste berichten. Het e-mailbericht is mogelijk geblokkeerd door een antispamfilter.

2. Wacht nog enkele uren. Onverwachte verwerkingsvertragingen kunnen tot uitzonderlijke situaties leiden. Niettemin dient u de code binnen de 24 uur te ontvangen. U kunt uw bestelling opvolgen en de status ervan in real time weergeven via het onderdeel Bestelling Opzoeken dat hier beschikbaar is.

In uitzonderlijke situaties kunt u een proefversie installeren van het Bitdefender-product dat u hebt besteld, om uw systeem te beveiligen tot u uw code ontvangt.

3. Controleer dat het e-mailadres dat u tijdens uw aankoop hebt opgegeven, correct is. Hierdoor kan ons systeem garanderen dat de activeringscode naar het juiste e-mailadres wordt gestuurd.

 

Hebt u uw code na 24 uur nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder.


  • * Voor aankopen gedaan via 2Checkout
Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0. From 30 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's