Ik heb mijn activeringscode niet ontvangen

Bij Bitdefender-producten die zijn aangekocht via kredietkaart of PayPal, wordt de activateringscode, meestal onmiddellijk, via e-mail verzonden.

Voor betalingen via overschrijving wordt de activeringscode afgeleverd na bevestiging van de betaling. Bankoverschrijvingen worden doorgaans 2-3 dagen na het versturen van de betaling verwerkt. Hebt u de code onmiddellijk nodig, raden we aan dat u betaalt met kredietkaart of PayPal.


 

Hebt u betaald via kredietkaart of PayPal en hebt u uw Bitdefender-code niet ontvangen binnen het half uur na uw succesvolle betaling, kunt u het volgende doen:

1. Controleer alle mappen in uw Postvak IN, in het bijzonder uw map met Ongewenste berichten. Het e-mailbericht is mogelijk geblokkeerd door een antispamfilter.

2. Wacht nog enkele uren. Onverwachte verwerkingsvertragingen kunnen tot uitzonderlijke situaties leiden. Niettemin dient u de code binnen de 24 uur te ontvangen. U kunt uw bestelling opvolgen en de status ervan in real time weergeven via het onderdeel Bestelling Opzoeken dat hier beschikbaar is.

In uitzonderlijke situaties kunt u een proefversie installeren van het Bitdefender-product dat u hebt besteld, om uw systeem te beveiligen tot u uw code ontvangt.

3. Controleer dat het e-mailadres dat u tijdens uw aankoop hebt opgegeven, correct is. Hierdoor kan ons systeem garanderen dat de activeringscode naar het juiste e-mailadres wordt gestuurd.

 

Hebt u uw code na 24 uur nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's