Voor betalingen via overschrijving wordt de activeringscode afgeleverd na bevestiging van de betaling. Bankoverschrijvingen worden doorgaans 2-3 dagen na het versturen van de betaling verwerkt.
Bij Bitdefender-producten die zijn aangekocht via kredietkaart of PayPal, wordt de activateringscode, meestal onmiddellijk, via e-mail verzonden. Hebt u betaald via kredietkaart of PayPal en hebt u uw Bitdefender-code niet ontvangen binnen het half uur na uw succesvolle betaling, kunt u het volgende doen:
1. Controleer alle mappen in uw Postvak IN, in het bijzonder uw map met Ongewenste berichten
De e-mail is mogelijk per ongeluk gemarkeerd als spam, dus zorg ervoor dat u alle mappen in uw mailbox controleert, vooral Spam / Junk en Promoties.
Als de bevestigingsmail van Bitdefender per ongeluk is gemarkeerd als spam, selecteer dan de e-mail die als spam is gemarkeerd en klik vervolgens op de knop "Geen spam" bovenaan de Inbox.
De e-mail wordt niet meer gemarkeerd als spam en verplaatst naar uw Inbox.
2. Zoek uw bestelling en de Activeringscode
Soms kunnen er onverwachte vertragingen optreden in de verwerking van betalingen als gevolg van verschillende factoren. U kunt de status van uw Bitdefenderbestelling in realtime controleren op de pagina Bestelling zoeken. Open het tabblad "By card details" (Op kaartgegevens), voer de eerste 4 & laatste 4 cijfers van uw creditcard en het e-mailadres dat werd gebruikt bij de transactie in en klik vervolgens op de knop FIND MY ORDER (MIJN BESTELLING VINDEN).
Zodra u het e-mailadres dat in het bestelproces werd gebruikt en de gevraagde kaartinformatie hebt ingevoerd, zal het systeem de details van uw Bitdefender-bestelling weergeven. Ga als volgt te werk, afhankelijk van de status van uw online bestelling:
- Als de bestelling compleet is, klik hier om de activeringscode op te halen. Typ het e-mailadres dat bij de bestelling hoort en klik vervolgens op TOEGANGSLINK VERZENDEN. U ontvangt een e-mail met een toegangslink die 1 uur geldig is. Volg de link en druk op "Bekijk bestelgegevens" om uw activeringscode te vinden. Het is de 10-cijferige sleutel op de kaart 'Registratiegegevens'.
- Als de bestelling niet compleet is, wacht nog een paar uur. Er kunnen onverwachte vertragingen optreden. Om uw systeem veilig te houden tot de code arriveert, kunt u een proefversie installeren van het Bitdefender-product dat u hebt besteld. Als je de code na 24 uur nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam. Zij helpen u graag verder.
- Als de bestelling niet kan worden gevonden ondanks dat de creditcard is belast, controleer dan nogmaals of u een geldig e-mailadres hebt ingevoerd en of het overeenkomt met het e-mailadres dat is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Dit is om ervoor te zorgen dat ons systeem de bestelling kan lokaliseren. Als het platform geen bestellingen kan vinden die verband houden met de gegevens die u hebt ingevoerd, heeft u hoogstwaarschijnlijk per ongeluk het e-mailadres verkeerd getypt bij het doen van de aankoop. Neem contact op met ons ondersteuningsteam om u te helpen de activeringscode voor uw online bestelling te ontvangen.
Wat is de volgende stap?
Nadat u de code voor uw nieuwe Bitdefender-abonnement hebt ontvangen, is de volgende stap om het te activeren in uw Bitdefender Central-account. Als u hulp nodig hebt bij het activeringsproces, raadpleegt u dit artikel - Het Bitdefender-abonnement activeren.
U hoeft zich geen zorgen te maken over het toevoegen van de geldigheid van uw nieuwe code aan uw abonnement. U zult het heel gemakkelijk vinden om de geldigheid rechtstreeks in uw Bitdefender Central-account samen te voegen.