Spamberichten worden niet gedetecteerd door Bitdefender

Als u veel spamberichten ontvangt die niet als [spam] zijn gemarkeerd, moet u de antispamfilter van BitDefender configureren om de efficiëntie te verbeteren.

OPMERKING: Alle POP3/SMTP e-mailprogramma's krijgen antispambescherming. Bitdefender integreert echter via een eenvoudige antispam-werkbalk in de volgende e-mailprogramma's: Microsoft Outlook 2007 / 2010 / 2013 / 2016 en Mozilla Thunderbird 14 en hoger.

Om de functie antispam van Bitdefender juist te configureren, kunt u een van de volgende oplossingen kiezen:

1. Als u een van de e-mailprogramma's gebruikt waarin Bitdefender wordt geïntegreerd, moet u niet-gedetecteerde spamberichten aangegeven.

Hoe duidt u niet-gedetecteerde spamberichten aan

2. Spammers toevoegen aan de spammerslijst. De e-mailberichten die zijn ontvangen van adressen in de Spammerslijst, worden automatisch gemarkeerd als [spam].

Hoe voegt u spammers toe aan de Spammerslijst

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's