Spamberichten worden niet gedetecteerd door Bitdefender

Als u veel spamberichten ontvangt die niet als [spam] zijn gemarkeerd, moet u de antispamfilter van BitDefender configureren om de efficiëntie te verbeteren.

OPMERKING: Alle POP3/SMTP e-mailprogramma's krijgen antispambescherming. Bitdefender integreert echter via een eenvoudige antispam-werkbalk in de volgende e-mailprogramma's: Microsoft Outlook 2007 / 2010 / 2013 / 2016 en Mozilla Thunderbird 14 en hoger.

Om de functie antispam van Bitdefender juist te configureren, kunt u een van de volgende oplossingen kiezen:

1. Als u een van de e-mailprogramma's gebruikt waarin Bitdefender wordt geïntegreerd, moet u niet-gedetecteerde spamberichten aangegeven.

Hoe duidt u niet-gedetecteerde spamberichten aan

2. Spammers toevoegen aan de spammerslijst. De e-mailberichten die zijn ontvangen van adressen in de Spammerslijst, worden automatisch gemarkeerd als [spam].

Hoe voegt u spammers toe aan de Spammerslijst

Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0. From 1 vote.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's