Bitdefender Anti-Tracker extensie blokkeert een website? Probeer dit

Als een webpagina niet meer goed werkt na het activeren van de Bitdefender Anti-Tracker-extensie in uw browser, volg de onderstaande stappen om de situatie op te lossen.

 

 

Stap 1 - Schakel de Anti-tracker-extensie in de betreffende browser uit

 Chrome

• start Google Chrome
• klik op het menu in de rechterbovenhoek
• selecteer Meer tools → Extensies
• schakel in het paneel Extensies UIT: Bitdefender Anti-tracker

 

 Firefox

• start Mozilla Firefox
• klik op het menu in de rechterbovenhoek
• selecteer Add-ons
• klik op Uitschakelen naast Bitdefender Anti-tracker om deze extensie uit te schakelen

 

 Internet Explorer

• start Internet Explorer
• klik op het tandwiel in de rechterbovenhoek
• kies Add-ons beheren
• selecteer Bitdefender Anti-tracker en klik op Uitschakelen

 

Let op! Als u nog steeds problemen ondervindt in Chrome, Firefox of Internet Explorer na het uitschakelen van de antitrackerextensie, betekent dit dat de situatie niet wordt veroorzaakt door Bitdefender Anti-tracker.

Aan de andere kant, als alles weer normaal is zodra Anti-tracker is uitgeschakeld, ga dan verder met stap 2 om de boosdoener te beperken.

 

 

Stap 2 - Bepaal de boosdoener in de Anti-tracker-categorie en voeg een uitzonderingen toe

Klik op de Bitdefender Anti-tracker-extensie op de browserwerkbalk, klik vervolgens op elke categorie in de lijst en selecteer Blokkering voor deze categorie uitschakelen:

• Reclame
• Site-analyse
• Klanten interactie
• Sociale media
• Essentieel

 

Als de pagina goed werkt na het uitschakelen van al deze vijf categorieën, schakel dan slechts één voor één opnieuw in om de boosdoener te identificeren.

Als het probleem aanhoudt na het uitschakelen van deze trackercategorieën, schakel ze dan allemaal opnieuw in. Klik vervolgens op het tandwiel van de Bitdefender Anti-tracker-extensie en voeg de huidige website toe aan de lijst met uitzonderingen.