Volgens het scanlog zijn er nog niet-opgeloste problemen. Hoe kan ik deze problemen oplossen?

De niet-opgeloste problemen kunnen betrekking hebben op:

• Archieven met beperkte toegang (xar, rar enz.)

Oplossing: Gebruik de functie Tonen in Finder om naar het bestand te gaan en het handmatig te verwijderen. Vergeet niet ook de Prullenmand leeg te maken.

• Postbussen met beperkte toegang (Thunderbird enz.)

Oplossing: gebruik de toepassing om het item met het geïnfecteerde bestand te verwijderen.

• Time Machine back-ups

Oplossing: Selecteer de optie Time Machine-schijf niet scannen bij Scannervoorkeuren of de gedetecteerde bestanden Toevoegen aan uitsluitingen.

Als een geïnfecteerd back-upbestand later wordt teruggezet, wordt dit automatisch door Bitdefender Antivirus for Mac gedetecteerd en zal de juiste actie worden ondernomen.

OPMERKING: Bestanden met beperkte toegang zijn bestanden die Bitdefender Antivirus for Mac wel kan openen, maar niet kan wijzigen.

Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0. From 5 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's