Volgens het scanlog zijn er nog niet-opgeloste problemen. Hoe kan ik deze problemen oplossen?

De niet-opgeloste problemen kunnen betrekking hebben op:

• Archieven met beperkte toegang (xar, rar enz.)

Oplossing: Gebruik de functie Tonen in Finder om naar het bestand te gaan en het handmatig te verwijderen. Vergeet niet ook de Prullenmand leeg te maken.

• Postbussen met beperkte toegang (Thunderbird enz.)

Oplossing: gebruik de toepassing om het item met het geïnfecteerde bestand te verwijderen.

• Time Machine back-ups

Oplossing: Selecteer de optie Time Machine-schijf niet scannen bij Scannervoorkeuren of de gedetecteerde bestanden Toevoegen aan uitsluitingen.

Als een geïnfecteerd back-upbestand later wordt teruggezet, wordt dit automatisch door Bitdefender Antivirus for Mac gedetecteerd en zal de juiste actie worden ondernomen.

OPMERKING: Bestanden met beperkte toegang zijn bestanden die Bitdefender Antivirus for Mac wel kan openen, maar niet kan wijzigen.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's