Mijn internetverbinding is langzaam

Deze situatie kan zich voordoen nadat u Bitdefender hebt geïnstalleerd. Het probleem kan zijn veroorzaakt door fouten in de Bitdefender-firewallconfiguratie.

Volg de onderstaande stoppen om deze probleemsituatie op te lossen:

1. Open het venster Bitdefender.

2. Ga naar het venster Bescherming en klik op FUNCTIES WEERGEVEN.

3. Klik in het paneel Firewall op de schakelaar om de Firewall uit te schakelen.

4. Controleer of uw internetverbinding verbetert wanneer de Bitdefender-firewall is uitgeschakeld.

Als u nog steeds een langzame internetverbinding kunt maken, wordt het probleem mogelijk niet veroorzaakt door Bitdefender. Neem contact op met uw internetprovider om te controleren of de verbinding werkt aan hun kant.

Volg deze stappen als de internetverbinding is verbeterd naar het uitschakelen van de Bitdefender-firewall:

1. Open het venster Bitdefender.

2. Ga naar het venster Bescherming en klik op FUNCTIES WEERGEVEN.

3. Klik in het paneel Firewall op de schakelaar om de Firewall in te schakelen.

4. Klik in de rechterbenedenhoek van het Firewall-paneel op de knop Instellingeninstellingen.

5. Selecteer het tabblad Instellingen in dit nieuwe venster.

6. Ga naar Poortscans blokkeren en klik op de schakelaar om deze optie UIT te schakelen.

7. Klik op Stealth-instellingen bewerken.

8. Zet de schakelaar van uw netwerkadapter op Uit.

9. Ga nu naar het tabblad Netwerkadapters.

10. Klik op het veld dat overeenstemt met uw netwerkadapter en selecteer Thuis/Kantoor.

11. Klik onderaan in het venster op Thuis/Kantoor.

12. Sluit Bitdefender, start het systeem opnieuw op en controleer de snelheid van de internetverbinding.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form