Automatisch invullen van portemonnee werkt niet

Dit artikel legt uit hoe u situaties kunt oplossen waarin de Bitdefender-portemonnee niet automatisch de gebruikersnaam / het wachtwoord op uw aanmeldingsformulieren invult. Dit kan verschillende redenen hebben. Volg de onderstaande stappen voor probleemoplossing om het probleem aan te pakken.


 

1. Niet-ondersteunde browser

Welke webbrowser gebruikt u? Momenteel worden alleen deze vier webbrowsers officieel ondersteund door Bitdefender Wallet:

Internet Explorer

Mozilla Firefox

Google Chrome

Safepay

Als je een andere browser gebruikt, werkt de portemonnee niet.

 

2. De module Wachtwoordbeheerder is uitgeschakeld

De Wachtwoordbeheerder van Bitdefender heeft de leiding over de portemonnee-functionaliteit. Om de Wachtwoordbeheerder AAN te zetten:

Klik op Privacy in het navigatiemenu op de Bitdefender-interface.

Zet in het paneel Wachtwoordbeheerder de schakelaar aan.

 

3. Wachtwoordbeheerder extensie is niet geïnstalleerd

Als de Bitdefender Wachtwoordbeheerder extensie niet in uw browser is geïnstalleerd, kan de module de aanmeldingsgegevens niet automatisch opslaan en automatisch aanvullen.

Volg deze stappen om deze situatie op te lossen:

 

In Internet Explorer

1. Open Internet Explorer.

2. Klik op het kleine tandwiel in de rechterbovenhoek (Tools).

3. Klik op Add-ons beheren.

4. Klik op Werkbalken en uitbreidingen.

5. Wijs Bitdefender-portemonnee aan en klik op Inschakelen.

6. Sluit en open Internet Explorer opnieuw.

 

In Mozilla Firefox

1. Open Mozilla Firefox.

2. Open het menupictogram in de rechterbovenhoek.

3. Klik op Add-ons.

4. Klik op Extensies.

5. Wijs Bitdefender-portemonnee aan en klik op Inschakelen.

6. Sluit en open Mozilla Firefox opnieuw.

 

In Google Chrome

1. Open Google Chrome.

2. Open het menupictogram in de rechterbovenhoek.

3. Klik op Meer tools.

4. Klik op Extensies.

5. Wijs Bitdefender-portemonnee aan en klik op Inschakelen.

6. Sluit en open Google Chrome opnieuw.

Controleer nu of de functie voor automatisch aanvullen in Wallet werkt voor uw online accounts.

 

4. Geen portemonnee-database

Er moet een portemonnee-database bestaan om de aanmeldingsgegevens veilig op te slaan. U moet als volgt een Wallet-database maken:

1. Klik op Privacy in het navigatiemenu op de Bitdefender-interface.

2. Klik in het paneel Wachtwoordbeheerder op Instellingen.

3. Klik op het tabblad Mijn Wallet op Wallet toevoegen en selecteer vervolgens Nieuwe maken.

4. Typ de vereiste informatie in de overeenkomstige velden.

• Wallet-label - typ een unieke naam voor uw Wallet-database

• Hoofdwachtwoord - typ een wachtwoord voor uw portemonnee

• Hint - typ een hint om het wachtwoord te onthouden

5. Klik op DOORGAAN.

6. Bij deze stap kunt u ervoor kiezen om uw informatie in de cloud op te slaan door de schakelaar naast Synchroniseren op al mijn apparaten te activeren. Kies de gewenste optie en klik vervolgens op DOORGAAN.

7. Selecteer de webbrowsers waaruit u referenties wilt importeren.

8. Klik op Voltooien.

 

5. Controleer de instellingen voor automatisch aanvullen

Mogelijk heeft u de standaardinstellingen voor de portemonnee gewijzigd. Als dat het geval is, is het mogelijk dat automatisch invullen is uitgeschakeld. Als u de instellingen inschakelt, wordt het probleem waarmee u wordt geconfronteerd mogelijk opgelost:

1. Klik op Privacy in het navigatiemenu op de Bitdefender-interface.

2. Klik in het paneel Wachtwoordbeheerder op Instellingen.

3. Open het tabblad Instellingen.

4. Selecteer de optie Referenties automatisch opslaan in Wallet.

5. Inschakelen:

• Inloggegevens automatisch aanvullen

• Formulieren automatisch aanvullen

 

6. Inloggegevens bevatten bankgegevens

Om privacyredenen worden de gebruikersnamen en wachtwoorden van Bitdefender niet automatisch opgeslagen en automatisch ingevuld, waaronder:

• Bankrekeningnummer

• Creditcardnummer

• PIN / CVV-kaartnummer van de kaart

• Digitale pas

• Andere bankrekening- / creditcardgegevens

U kunt deze informatie handmatig toevoegen in de Bitdefender-portemonnee onder het tabblad Online bankieren, maar de portemonnee vult ze niet automatisch in.

Was dit een nuttig artikel?
Rating: 1.0. From 2 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's