Een zeldzaam geval van dubbele facturering is de situatie waarbij een klant tweemaal wordt aangerekend voor hetzelfde Bitdefender-product of dezelfde service. Dit kan gebeuren als:
A. U koopt Bitdefender per ongeluk meer dan een keer aan.
B. Uw bestaande abonnement wordt automatisch verlengd en u koopt ook afzonderlijk een nieuw Bitdefender-abonnement.
Wat kunt u doen als u twee keer wordt aangerekend
We hebben moeite om een oplossing te vinden die het beste bij u past, dus als u twee keer wordt aangerekend, kunt u:
• voeg beide activeringscodes samen in één abonnement, met een verlengde geldigheid
• voeg een apart abonnement toe, beheerbaar vanuit hetzelfde Central-account
• activeer een van de codes op een ander Centraal account
• je kunt een van de abonnementen delen met dierbare vrienden of familie
• of neem contact op met Bitdefender-ondersteuning voor hulp
Activeringscodes samenvoegen
Volg de onderstaande stappen om de geldigheid van twee of meer activeringscodes te combineren.
1. Meld u aan bij Bitdefender Central
2. Selecteer het gedeelte Mijn abonnementen in de zijbalk.
3. Klik op de knop + Activeren met code en typ vervolgens de tweede code.
4. Klik op ACTIVEREN.
5. Selecteer "Geldigheid verlengen voor ..." om de resterende dagen van uw nieuwe abonnement toe te voegen aan de huidige abonnementsperiode.
Als uw bijvoorbeeld nog 34 dagen te gaan heeft en u kiest voor verlenging met een jaar, verkrijgt u 399 dagen beveiliging met het product.
6. Klik op ACTIVEREN om de twee geldigheidsperioden samen te voegen.