In dit artikel tonen we u hoe u nagaat of u met een beheerdersaccount bent ingelogd op Windows. Volg de onderstaande instructies afhankelijk van uw Windows-versie.
Voor Windows 10 en Windows 11
• Klik op het menu Start ⊞ in de linkerbenedenhoek van uw scherm.
• Typ Configuratiescherm in het zoekvak en selecteer vervolgens Configuratiescherm in de zoekresultaten.
• Open Gebruikersaccounts.
• Klik op Accounttype wijzigen.
• Alle gebruikersaccounts worden op de pagina weergegeven. Elke account heeft een status toegewezen gekregen (Beheerder, Standaard enz.).
• Voordat u Bitdefender installeert, zorg ervoor dat u ingelogd bent op een account met de status Beheerder.
Voor Windows 8
• Klik met de rechtermuisknop in de linkerbenedenhoek van uw scherm (op de knop van het Windows-logo ⊞).
• Klik op het Configuratiescherm.
• Open Gebruikersaccounts.
• Klik op Accounttype wijzigen of Een andere account beheren.
• Alle gebruikersaccounts worden op de pagina weergegeven. Elke account heeft een status toegewezen gekregen (Beheerder, Standaard enz.).
• Voordat u Bitdefender installeert, zorg ervoor dat u ingelogd bent op een account met de status Beheerder.
Voor Windows 7
• Open het Startmenu en klik op Configuratiescherm.
• Open Gebruikersaccounts.
• Klik op Een andere account beheren.
• Alle gebruikersaccounts worden op de pagina weergegeven. Elke account heeft een status toegewezen gekregen (Beheerder, Standaard enz.).
• Voordat u Bitdefender installeert, zorg ervoor dat u ingelogd bent op een account met de status Beheerder.