Nagaan of u met een beheerdersaccount op Windows bent ingelogd

In dit artikel tonen we u hoe u nagaat of u met een beheerdersaccount bent ingelogd op Windows. Volg de onderstaande instructies afhankelijk van uw Windows-versie.


 

 

Voor Windows 10 en Windows 11

• Klik op het menu Start ⊞ in de linkerbenedenhoek van uw scherm.

• Typ Configuratiescherm in het zoekvak en selecteer vervolgens Configuratiescherm in de zoekresultaten.

• Open Gebruikersaccounts.

• Klik op Accounttype wijzigen.

• Alle gebruikersaccounts worden op de pagina weergegeven. Elke account heeft een status toegewezen gekregen (Beheerder, Standaard enz.).

• Voordat u Bitdefender installeert, zorg ervoor dat u ingelogd bent op een account met de status Beheerder.

 

 

Voor Windows 8

• Klik met de rechtermuisknop in de linkerbenedenhoek van uw scherm (op de knop van het Windows-logo ⊞).

• Klik op het Configuratiescherm.

• Open Gebruikersaccounts.

• Klik op Accounttype wijzigen of Een andere account beheren.

• Alle gebruikersaccounts worden op de pagina weergegeven. Elke account heeft een status toegewezen gekregen (Beheerder, Standaard enz.).

• Voordat u Bitdefender installeert, zorg ervoor dat u ingelogd bent op een account met de status Beheerder.

 

 

Voor Windows 7

• Open het Startmenu en klik op Configuratiescherm.

• Open Gebruikersaccounts.

• Klik op Een andere account beheren.

• Alle gebruikersaccounts worden op de pagina weergegeven. Elke account heeft een status toegewezen gekregen (Beheerder, Standaard enz.).

• Voordat u Bitdefender installeert, zorg ervoor dat u ingelogd bent op een account met de status Beheerder.