Probleem met productupdate voor gebruikers met Windows-consumentenproduct: foutmelding op scherm na engine-update

Op 6 februari kregen een aantal Bitdefender-klanten die consumentenproducten op Windows gebruiken een foutenrapport omdat vsserv.exe onverwacht stopte met werken.

Een engine-update die voor vandaag werd ingeboekt, werd aan sommige klanten niet volledig geleverd, waardoor de engines de fout rapporteerden. Onze geautomatiseerde mechanismen voor kwaliteitscontrole hebben de update onmiddellijk teruggedraaid en de engines werden teruggezet naar de vorige stabiele configuratie.

De update stond 15 minuten online en werd ontvangen door een beperkt aantal gebruikers.

Tijdens deze periode gingen er geen bestanden verloren en werden er geen bestanden verwijderd van toestellen. Het terugzetten wordt automatisch geleverd en doet de effecten van de update teniet. Om het terugzetten te versnellen, kunt u de update handmatig doorvoeren: klik in uw systeemvak met de rechtermuisknop op de Bitdefender-icoon en klik vervolgens op de optie "Update". Wacht 5 minuten en herstart vervolgens het systeem.

Open, na het herstarten, het Bitdefender-programma en controleer dat de groene boodschap Uw toestel wordt beschermd wordt weergegeven.

Blijft u problemen ondervinden, volg dan deze stappen:

1. Open het Startmenu

2. Geef CMD in

3. Klik met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en selecteer Uitvoeren als beheerder.

4. Geef in het nieuwe venster “sc start vsserv” in (zonder aanhalingstekens) en druk op Enter

5. Wacht enkele seconden en probeer Bitdefender opnieuw te openen

Indien het probleem zich blijft voordoen, contacteer ons via het contactformulier.

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form