Rechtstreeks contact met onze klantenservice

Ik heb een probleem met Bitdefender. Contact opnemen met de ondersteuning

Bitdefender streeft ernaar haar klanten een ongeëvenaard niveau van snelle en nauwkeurige ondersteuning te bieden. De functie Geïntegreerde ondersteuning van Bitdefender geeft u koppelingen naar artikels, hoofdstukken in de handleiding en videohandleidingen.

De online Knowledge Base bevat artikels met oplossingen voor de meeste problemen met en vragen over Bitdefender.

Als u het antwoord niet kunt vinden in de Knowledge Base, kunt u contact opnemen met de Bitdefender-klantenservice door te klikken op de koppeling aan het einde van elk artikel van de Knowledge Base. Onze medewerkers van de ondersteuningsdienst zullen uw vragen snel beantwoorden en u alle hulp bieden die u nodig hebt.

Hulp en ondersteuning opvragen binnen een Bitdefender-productvenster:

  1. Klik onderaan rechts in het hoofdvenster van de toepassing op de koppeling Help en ondersteuning.
  2. Zoeken binnen de Knowledge Base-artikels.
  3. Met het hulpprogramma Geïntegreerde ondersteuning kunt u direct contact opnemen met de klantenservice.
  4. Voeg uw E-mailadres in.
  5. Selecteer de afdeling op basis van het probleem waarmee u te maken krijgt.
  • De klantendienst zorgt voor aankopen, licenties, terugbetalingen en verlengingen.
  • Technische ondersteuning bespreekt de problemen met betrekking tot het product zelf en zijn functies.
  • Voor problemen met betrekking tot malware, zoekt u in de categorie Strijd tegen malware
  • Selecteer het onderwerp waarin u geïnteresseerd bent in de vervolgkeuzelijst van categorieën.
  • Beschrijf het probleem dat zich heeft voorgedaan en klik op Volgende. Support tool verzamelt alle vereiste informatie die de technici van Bitdefender nodig hebben om het probleem dat u hebt gemeld te identificeren en te reproduceren.
  • De laatste stap van de wizard zal aangeven dat u het gegenereerde archief als bijlage bij uw e-mail moet toevoegen voor het ondersteuningsteam.
  • U kunt ook Help en ondersteuning openen via de ondersteuningswebsite op www.bitdefender.com/help.

    Als u meer hulp nodig hebt, klikt u op de koppeling Contactgegevens, vult u het formulier in en stuurt u het direct naar de klantenservice. U kunt de contact opnemen met de klantenservice via chat of via Telefoon door op de overeenkomende koppelingen te klikken. Om via telefoon of chat contact op te nemen met de klantenservice, moet u zich bij uw Bitdefender-account aanmelden met uw gegevens van MijnAccount.

    Can't find a solution for your problem? Open an email ticket and we will answer the question or concern in the shortest time possible.

    Beoordeel dit artikel:

    Verzenden