Dit artikel laat zien hoe u een diagnostisch logboek op uw PC kunt maken met het hulpprogramma Bitdefender Support. Het hulpprogramma Bitdefender Support Tool wordt gebruikt door het ondersteuningsteam van Bitdefender om fouten in de installatie van Bitdefender of problemen met het product op Windows-computers vast te stellen en op te lossen. Het hulpprogramma verzamelt logboeken en informatie over productgebruik die nodig is voor probleemoplossing.
Wanneer u contact opneemt met de ondersteuning van Bitdefender, kan een vertegenwoordiger u vragen om gedetailleerde technische informatie te verstrekken over de aangetaste computer:
- een volledige beschrijving van het ondervonden probleem
- een schermafdruk van de fout die u op het scherm ziet - Een schermafbeelding maken op Windows
- een support tool logboek
Om een logbestand te maken op de getroffen computer, kiest u hieronder de juiste methode:
Een logboek via de Support tool genereren als Bitdefender geïnstalleerd is
Een logboek via de Support tool generen als Bitdefender niet is geïnstalleerd