Wat te doen bij het ondervinden van update fouten in Bitdefender 2017

Updatefouten worden meestal veroorzaakt door problemen met de internetverbinding (de verbinding is tijdelijk mislukt, u maakt gebruik van een proxy, een andere firewall blokkeert de Bitdefender-update enz.)

Wat moet u doen als u problemen ondervindt met de Bitdefender-update:

Zorg ervoor dat Bitdefender goed is ingesteld

1. Open Bitdefender en klik op de icoon Instellingen linksonderaan in de hoofdinterface.

2. Klik op het tabblad Update.

3. Zorg ervoor dat de update-instellingen correct zijn ingesteld (de updatelocatie is weergegeven in de onderstaande afbeelding)

1889 1

OPMERKING: Als u een proxy gebruikt, volg dan de stappen van dit artikel.

4. Als de instellingen correct zijn, ga naar de Bitdefender Firewall aan de hand van deze instructies:

• Klik op de icoon Bescherming in de hoofdinterface van Bitdefender.

• Klik op MODULES WEERGEVEN.

• Klik op de icoon Instellingen in de module Firewall.

• Zorg ervoor dat de Firewall in het tabblad Adapters juist is ingesteld:

Netwerktype = Thuis/Kantoor

Stealth-modus = Uit

Generiek = Aan

1889 2

OPMERKING: Bitdefender Antivirus Plus bevat de Firewall-module niet

Als u een andere Firewall-software gebruikt, raden wij het uitschakelen of verwijderen van deze (dit omvat ook de Windows Firewall).

Indien de situatie blijft bestaan na het volgen van de bovenstaande stappen, neem dan contact op met onze afdeling Technische Ondersteuning door op het ticket te antwoorden dat u bij ons geopend hebt (of maak een nieuw ticket aan) en stuur ons de volgende logboeken.

We hebben ook de exacte foutmelding nodig. Volg de onderstaande stappen om dit te vinden:

• Open de hoofdinterface van Bitdefender.

• Ga naar het menu Instellingen door links onderaan te klikken op de icoon Notificaties.

• Klik op het tabblad Update.

• Klik op het tabblad Kritiek en u zou de exacte foutboodschap moeten kunnen zien (zoals in de onderstaande afbeelding)

1889 3