Ik krijg een leeg (blanco) venster na het installeren van Bitdefender

Nadat het installatieproces is voltooid, moet u inloggen met een Bitdefender-account om het product te activeren.

De aanmeldingspagina vereist een Internet Explorer 10-versie of hoger om correct te worden weergegeven. Als u een oudere Internet Explorer versie heeft, wordt de pagina niet geladen en wordt een leeg/wit venster weergegeven.


 

Als u dit probleem wilt oplossen en uw product wilt activeren,  volg de artikel hieronder om uw Internet Explorer te updaten:

1. Ga naar https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=40902

2. Klik op DOWNLOAD en sla het bestand op.

3. Voer het gedownloade bestand uit. De installatie van de Internet Explorer zal beginnen.

OPMERKING: het upgraden van uw Internet Explorer is niet mogelijk als de Windows Update-service is uitgeschakeld. U kunt het tijdelijk inschakelen om de installatie toe te staan.

• Ga naar Start, en typ in services.msc in de zoekveld en druk op Enter.

• Blader omlaag in de lijst met services en dubbelklik op het item Windows Update.

• Selecteer in de lijst Opstarttype, Handmatig en pas de wijzigingen toe.

• Start uw apparaat opnieuw op zodat de wijzigingen doorgevoert worden en probeer het bestand weer te downloaden.

• Nadat de installatie is voltooid, kunt u het opstarttype van de Windows Update-service ongedaan maken door terug te gaan en Uitschakelen te selecteren.

4. Start uw systeem opnieuw op nadat de installatie van Internet Explorer 11 is voltooid en meld u aan met uw Bitdefender-account om uw product te activeren

Was dit een nuttig artikel?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Populaire instructievideo's