Ik krijg een leeg (blanco) venster na het installeren van Bitdefender

Nadat het installatieproces is voltooid, moet u inloggen met een Bitdefender-account om het product te activeren.

De aanmeldingspagina vereist een Internet Explorer 10-versie of hoger om correct te worden weergegeven. Als u een oudere Internet Explorer versie heeft, wordt de pagina niet geladen en wordt een leeg/wit venster weergegeven.


 

Als u dit probleem wilt oplossen en uw product wilt activeren,  volg de artikel hieronder om uw Internet Explorer te updaten:

1. Ga naar https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=40902

2. Klik op DOWNLOAD en sla het bestand op.

3. Voer het gedownloade bestand uit. De installatie van de Internet Explorer zal beginnen.

OPMERKING: het upgraden van uw Internet Explorer is niet mogelijk als de Windows Update-service is uitgeschakeld. U kunt het tijdelijk inschakelen om de installatie toe te staan.

• Ga naar Start, en typ in services.msc in de zoekveld en druk op Enter.

• Blader omlaag in de lijst met services en dubbelklik op het item Windows Update.

• Selecteer in de lijst Opstarttype, Handmatig en pas de wijzigingen toe.

• Start uw apparaat opnieuw op zodat de wijzigingen doorgevoert worden en probeer het bestand weer te downloaden.

• Nadat de installatie is voltooid, kunt u het opstarttype van de Windows Update-service ongedaan maken door terug te gaan en Uitschakelen te selecteren.

4. Start uw systeem opnieuw op nadat de installatie van Internet Explorer 11 is voltooid en meld u aan met uw Bitdefender-account om uw product te activeren